Jumaat, 9 Disember 2016

5 Sebab Kenapa Anak Syurga Perlukan Omega.. 😍

Seronok kan tengok anak-anak membesar dengan sihat? Tapi Cik Wanie pun faham, bukan semua anak kita dilahirkan sihat sepenuhnya. Ada juga parents yang diberikan ujian dari-Nya dengan memberikan anak-anak syurga kita ni penyakit.


Ada antara anak syurga kita diberi penyakit asma disebabkan keturunan. Ada yang diberikan ekzema disebabkan persekitaran yang kurang bersih. Ada yang kekurangan nutrisi dalam makanan disebabkan picky eater. Macam-macam la masalah yang ada ni.

Tapi, dengan izin Allah, insha-Allah selagi kita berusaha memberikan yang terbaik dalam penjagaan kesihatan anak-anak, Allah akan mudahkan segala urusan kita.

Sebelum tu, Cik Wanie nak tanya ni, adakah anak-anak anda tergolong dalam 5 golongan ni?

1) Mempunyai masalah asma?
2) Mempunyai masalah ruam gatal dan ekzema?
3) Kerap demam dan selsema?
4) Kurang tumpuan dalam pembelajaran?


Kalau jawapan anda YA, mungkin anak anda kekurangan nutrien omega dalam badan.


Terlalu banyak kajian saintifik telah membuktikan kaitan yang amat kuat di antara Omega 3 dengan kesihatan yang baik. Sebab tu penting untuk kita tau, Omega ni penting dalam proses perkembangan anak-anak. Nak tau kenapa?

Mai kita sama-sama tengok apa yang Omega ni dapat berikan buat anak syurga kita semua.

1- Membantu atasi masalah asma
2- Membantu atasi masalah ekzema

3- Membantu atasi masalah mengantuk dan kurang tumpuan dalam pembelajaran
4- Membantu atasi masalah demam, batuk dan selsema
5- Membantu perkembangan otak kanak-kanak





Macam mana nak pastikan anak syurga kita mendapat nutrisi omega secukupnya?

Mudah je. Sediakan hidangan yang terdiri daripada sumber omega. Antaranya adalah:

1) Ikan Salmon
2) Ikan Tuna
3) Syur Bayam
4) Kacang Walnut
5) Telur
6) Keju
7) Omega Guard dari Shaklee


Kenapa perlukan Omega Guard Shaklee?

Kerana ia merupakan minyak ikan yang bersumberkan dari ikan dan bukannya hati ikan. Omega Guard Shaklee berbeza kerana ia adalah 100% daripada minyak ikan. Penghasilan minyak ikan melalui 3 penyulingan. Bayangkan setiap tapisan yang dilakukan adalah bagi mendapatkan kualiti yang TERBAIK minyak ikan iaitu Omega Guard.


Salam Kasih Sayang dari Cik Wanie,

Nak tahu lebih lanjut, WhatsApp mama:


Syazwani Tajidin
019-2508903

Your Health & Beauty Consultant  =)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular